Grupa Kapitałowa Redan, właściciel marek Top Secret, Troll i Drywash, a także sieci dyskontowej Textil Market, ponownie wprowadza do swojego portfolio markę odzieży dziecięcej Happy Kids. Reaktywacja marki spowodowana jest przede wszystkim potrzebami zakupowymi grupy docelowej Top Secret. Ubrania dla dzieci uzupełniają bogatą ofertę pozostałych marek modowych na razie w sklepie internetowym www.topsecret.pl.
„Ponowne wprowadzenie marki, która obecna była na rynku w latach 1997-2006, wynika z potrzeb naszych klientów, którzy w większości posiadają albo deklarują chęć posiadania dzieci. Ponadto odzież Happy Kids, naturalnie uzupełnia dotychczasową ofertę naszych marek modowych, której stylistyka jest spójna z charakterem ubrań wiodącej marki Top Secret.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A.
Odzież z kolekcji Happy Kids jest zgodna z trendami mody oraz dostępna jest w różnorodnej, przyjaznej dzieciom kolorystyce. Charakteru nadają jej liczne detale, kontrastowe wykończenia, a także aplikacje. Forma ubrań przede wszystkim umożliwia wygodę i jest stworzona do codziennego użytkowania oraz zabawy. W sprzedaży dostępny jest bardzo szeroki asortyment odzieży dla małych, większych, jak również nieco starszych dziewczynek i chłopców, w przystępnych cenach. Kolekcja jest podzielona na kilka grup wiekowych – od niemowlaków, po dzieci w wieku od 8-10 lat, z koncentracją na ubraniach dla dzieci do czwartego roku życia. W ofercie znajdują się t-shirty, sukienki, kurtki, spodnie dzianinowe i jeansowe, a także swetry z dobrej jakości tkanin i dzianin. Na stronach portalu znajdują się również stylizacje ułatwiające zakupy z kolekcji Happy Kids.